Indah* kopen
Aanbieding

De kogel is door de kerk: ons magazine zal vanaf begin juli 2022 elke twee maanden verschijnen.

De steeds terugkerende vragen:

  • Wanneer verschijnt er een nieuwe editie?
  • Kan ik ook een abonnement nemen?

Na drie jaar zijn we ervan overtuigd geraakt dat onze magazines, boeken, agenda’s en video’s in een flinke behoefte voorzien. Daarom zetten we nu de volgende stap: we laten het magazine vanaf het tweede halfjaar 2022 voortaan om de maand verschijnen, zesmaal per jaar dus.

Pinda*, Pindah*, Indah*

We kiezen ervoor het magazine te laten verschijnen onder de naam die we ook al jaren voor onze boeken gebruiken: Indah*, Maleis voor ‘mooi’.

Dit is een belangrijk moment

Voor ons het moment van de waarheid, de vele tienduizenden vaste kopers van het blad kunnen laten zien dat ze inderdaad graag een abonnement nemen. Dat hoeft niet per se, het magazine blijft ook steeds per stuk via de website en in de winkels te koop.

Maar wie een abonnement neemt helpt ons verder te bouwen én ontvangt flinke welkomstcadeaus, kijk maar eens hieronder: u kunt kiezen uit vijf aanbiedingen. Ze kosten allemaal evenveel, alleen de cadeaus variëren. U bent goedkoper uit dan als u de edities steeds per stuk koopt en bent verzekerd van alle edities die vanaf juli 2022 tot en met december 2023 zullen verschijnen.

Redactieteam

De afgelopen maanden hebben we gewerkt aan het vastleggen van belangrijke medewerkers en samenwerkingsverbanden. Denkt u aan:

  • Simon Jacobus, vanaf de eerste editie in 2019 betrokken als spin in het redactionele web.
  • Theodor Holman, bekend van zijn boeken en columns
  • Simon Jacobus, de spin in het web van alle eerder verschenen edities
  • Demi van Hutten, auteur van De Tweede generatie en De Derde Generatie
  • Harold Pereira, de huisfotograaf van onze magazines en agenda’s
  • Simone Berger, verteller en auteur van onder meer Istori Kita. Met Simone werken we samen, ze geeft in (P)indah een inkijk in haar boek. Haar wens is dat hierdoor de oudere generatie zijn of haar herinneringen deelt zodat de familiegeschiedenis aan de volgende generaties wordt doorgeven èn vastgelegd.

En nog heel veel medewerkers die u kent van de al verschenen uitgaven.

Formule, wat kunt u verwachten? In elk nummer:

  • Interviews met en portretten van Indo’s van de 1e, 2e en 3e generatie plus een blik in hun fotoalbum
  • Reisreportages, elke keer een andere bestemming in Indonesië
  • Columns van bekende en minder bekende Indo’s
  • Actualiteit: De Indische Kwestie, stand van zaken
  • Een zeer uitgebreide (tenminste 10 pagina’s) kookrubriek
  • Indo’s op social media, wat houdt ons bezig?
  • Cultuur: theater, film, musea
  • Feature Istori Kita, elk nummer opnieuw
  • Een flink aantal vaste rubrieken met de verhalen achter die foto, dat voorwerp bij u thuis

Onze magazines, tot nu toe

Sinds 2019 maken we ons magazine dat bij de eerste verschijning direct het best verkochte magazine in de losse verkoop van 2019 werd, in heel Nederland. Ook in 2020 en 2021 maakten we een editie die ondanks moeilijke omstandigheden zoals langdurige winkelsluitingen door Covid weer heel goed werd ontvangen.

Onze boeken, tot nu toe

Intussen startten we ook, in samenwerking met andere partijen, als uitgever van boeken en agenda’s zoals:

  • Culinaire kookboek en agenda 2021 (Harold Pereira en familie)
  • Culinaire kookboek en agenda 2022 (Harold Pereira en Pascal Jalhay)
  • De Derde Generatie (Demi van Hutten)
  • De Tweede Generatie (Demi van Hutten)
  • ‘Onsterfelijk’ (Theodor Holman)
  • Het blijft nog steeds familie (verschijnt in mei 2022, Theodor Holman)

YouTube-kanaal

En inmiddels is er ook een eigen YouTube-kanaal met tientallen kookvideo’s en recepten.

Ook interessant

Back to top button